090308

God morgon!

Snacka om att jag har sovit gott! Slocknade på en gång i min nybäddade säng, man borde bädda nytt varje dag för det är så skönt med nya sängkläder! Gick och la mig mig runt elva och sov till 10. Har nog inte sovit så mycket på länge och det känns som jag hade kunnat sova flera timmar till, därför ställde jag klockan. Har en del saker att göra idag så jag ville inte sova bort hela dagen. Ska plugga lite, skriva i loggboken för projektarbetet, kanske läsa igenom lite i religionen, eventuellt ut och spinga en vända, och säkerligen träffa R en stund, sedan är det ju söndag och då vet vi alla vad som väntar? Yes, lite fotboll också! Tänkte i alla fall se Milan-Atalanta vid tre tiden.

Är sjukt hungrig så nu blir det frukost! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0