090307

Schliiiten Therese. Har jobbat idag, är galet trött. Började kl 7, böööh. Var iväg med Rona till ett par kompisar igår kväll, kom väl inte hem förns tolv snåret, där omkring. Kom i säng vid 1. Sjukt trött när väckarklockan ringde imorse, kl 06.00. Den är skön va? Vilken sovmorgon såhär på en lördag! Det är nästna en timme tidigare än jag går upp när jag ska till skolan. Men det var trevligt igår så det var nog värt det, var lite jobbigt att komma upp men efter jag hade varit vaken en stund så försvann tröttheten, kände mig pigg hela dagen men på bussen påväg hem från jobbet var jag tvärdöd, ville inte gå av, bara sitta kvar och fortsätta "halvsova". Men det gjorde jag inte, haha, mamma hämtade mig vid bussen och när jag kom hem fick jag nå ryck och började städa, dammsög, vädrade och grejade. Därefter tog jag en vaaaarm dusch och efter det dog jag. Har legat på soffan ända sen dess, har inte rört mig ur fläcken sen typ 5. Finner inte ord för hur skönt det var och bara ligga och inte göra nått, jag var typ för trött för att överhuvudtaget orka tänka. Hehe...

Nej, nu är det sängen som gäller, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0