090302 - Grekland next!

Precis hemkommen från stan, har varit in och fixat lite småsaker. Lämnat tillbaka böcker på stadsbiblioteket, kollat på skor, både fotbollsskor och vanliga skor. Kollade främst på ett par vita converse men det fanns inga i min storlek...Men dom skulle få in nya nästa vecka så jag får kika in då istället. Och vilka fotbollsskor det blir den här säsongen står också klart, blir troligtvis Adidas Copa Mundial. Mina röda predator ställs på hyllan, haha, snacka om utslitna skor, men det var dom bästa jag någonsin haft. Hoppas att Copa är lika bra.

Och sist men inte minst så har jag bokat resa till Grekland! Nu är det klappat och klart, Grekland den 9 juni, fyra dagar efter studenten sticker vi iväg en vecka. Och några månader därefter åker jag till Malta! Wiho! Kommer bli en dunder sommar! Sedan blir det nog lite andra "små-semestrar" som Gotland, skärgården osv. Lär bli nice!

Nu väntas plugg, har prov i natur på fredag, på människokroppen, matspjälkning, lungor, hjärtat och sånt. Det är väldigt intressant så jag hoppas det går lätt att plugga till! Dock väldigt mycket att lära in....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0