WHOOOA!

DÅ HAR MAN TAGIT STUDENTEN! JAG ÄR FÖRJÄVLA BRA.
Ligger fortfarande kvar i sängen, har legat här hela dagen, är lite seg, kom inte i säng förrän 5 imorse och jag gick typ upp vid elva tiden, eller gick upp och gick upp, jag vaknade då. En viss liten åsna låg bredvid mig och gormade efter vatten. Idiot. Hahaha.

Det känns lite tomt idag, som om vi kommer tillbaka till skolan på måndag igen, men det gör vi inte..Vi kommer inte ens tillbaka efter sommaren. Man kommer nog inse att skolan är slut när man står där efter sommaren och inte har någonting att göra. Arbetslös.

Nu ska jag hoppa in i duschen, skulle nog behövas för att piggna till!



Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Kommer kännas konstigt att inte ses varje dag..:P

2009-06-06 @ 19:13:07
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0