Mys med klassen, + bilder!

Som sagt, igår var vi ut till Björklingebadet och chillade med klassen, vi grillade, badade (dom som vågade, själv avstod jag, alldeles för kallt), spelade fotboll/volleyboll/kubb, bara umgicks med varandra! Var riktigt trevligt! Jag kommer sakna er alla nå grymt, som vi har skrattat tillsammans, ni är helsköna hela bunten!!! Vi får köra på en S3IDA-reunion i sommar!

Förövrigt är jag PIST SOM FAN idag!!! Jag hatar den där horunge skolan!! Ursäkta ordvalet, men jag kan inte uttrycka mig på något annat sätt.


Lollo, Sanna och Isabelle!


Volleyboll. Viktor, Jag, Sanna! In action


Söta klassisar!


Viktor å jag!


Graaabbs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0