min student + bilder

Har inte hunnit prata så mycket om min student i fredags. Kan dra det lite kort nu istället. Dagen började med champagne frukost med klassen, riktigt mysigt. Därefter var det foto, ska bli kul och se hur de blir för allt gick så fort, dom verkade vara jätte stressade. Sedan samlades vi i klassrummet igen för att  få en baguett och en festis (från skolan), det var dock inte många som drack festisen utan fortsatte med champagne eller annan dricka (såklart!).

Sedan begav vi oss vidare mot aulan där bl.a. stipendier delades ut och några tal hölls. Tråkigaste på hela dagen! Sedan var det dags för betygen, jag är ganska nöjd, inte helt helt nöjd men "okej-nöjd". Man kan alltid göra saker bättre. Men jag är aldrig nöjd med mig själv inom något, har alldeles för höga krav på mig... 

Därefter var det dags för vad vi alla väntat på, UTSPRINGNINGEN!!!! 13.00 sprang vi ut, åkte flak, kom hem till mottagningen och umgicks med släkt och vänner innan jag åkte till stan igen för att förfesta hemma hos Matilda. Sedan var det tänkt att vi skulle till skaris, men det blidde icke så utan vi drog tillbaka till stan igen.

TACK till alla som gjorde min student till den bäääääästa! Kommer sakna alla fina klasskompisar!


Bilder












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0