bye bye sweden, hello greece :)

Om en timme åker vi till Arlanda! Woho, är ganska spänd nu. Första gången jag åker utan mamma, pappa och jenny, scary. Kommer kännas wierd att vara utan dom i en hel vecka flera tuuuuusen mil ifrån varandra. Shit asså, jag kommer ha sån hemlängtan, haha.

Jag är ganska stolt över att jag har lyckats planera så bra, kommer inte behöva stressa sista timmen nu, allt är i princip klart, jag har duschat, klätt på mig, packat ner allt, nu kan jag bara chilla sista timman.

När vi kommer till Arlanda ska vi växla pengar, äta (donken såklart!!!), gå till tax free'n och där kommer vi nog spendera mest tid. Jag tänkte köpa ny parfym och mascara. Planet går 17.40 och för att slippa stressa åker vi redan runt två-halv tre.

Uh uhu hhuu börjar pirra i magen nu...! Ha det så bra här hemma babes! Vi hörs om en vecka, elle jag kommer säkert sätta mig på ett internet café nån dag, är tveksam till att jag klarar mig utan dator en hel vecka, kommer få abstinens efter facebook. Seriöst, fan vilken fjant jag är........

GREKLAND, HERE WE COOOOOOOOOOOOOOOME

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Ja du får se till att uppdatera lite:)

2009-06-10 @ 17:39:11
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0