bravo

jag fick en klocka i studentpresent, i förrgår var jag in till stan och skulle korta ner armbandet på den. igår var första dagen jag använde klockan, jag hann ha den på mig i tre timmar innan jag tappade den i golvet och boooom så hade delar av armbandet lossnat. den är alltså oanvändbar nu och jag måste åka in med den igen. hoppas det går på försäkringen eller någon garanti.

så jävla typsikt mig, jag sa till rona när jag fick den att jag blir så jävla nojjig över att ha sådana saker på mig om jag tappar bort det...och vad händer, jag tappar klockan i golvet och kraaaaaaaaaaash boom bang, det var den klockan. det går ju iofs att laga, men ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0