1 dag kvar!!!!!

Imorgon! Imorgon! Imorgon! Jag sitter här nervös as hell, eller inte nervös, men jag har fjärilar som flyger omkring i magen. Är typ förväntansfull, vad kommer hända liksom? AmaaagaaaaaaaaaaadddD!
Har precis målat tånaglarna och ska lägga fram klänningen och allt tills imorgon så att jag inte glömmer något! Vore ju lyckat om jag skulle glömma nå viktigt.

Är jättetrött, har varit vaken sen halv fyra imorse så jag och mina fjärilar ska gå och lägga oss, kommer säkerligen inte kunna somna på grund av dom. Men det är lite skönt, typ roligt att ha fjärilar i magen, man är inte sådär jobbigt nervös utan mer skönt nervös.

~~ 1 dag kvar till studenten!!!!

Tomorrow is the day!

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

IMORGON! IMORGON! IMORGONIMORGONIMORGONIMORGON!!!!!!!!!

2009-06-04 @ 22:00:51
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0