090621

God morgon!

Guuu vad jag har sovit gott inatt och för ovanlighetens skull drömt jättemycket, brukar jag nästan aldrig göra.
Jag vet att jag är lite seg med bilderna från Kreta men jag har inte orkat rensa igenom dom, ska försöka fixa det senare idag, eller imorgon.

Idag hade jag tänkt att städa, mitt rum ser i vanlig ordning ut som ett bombnedslag och det ligger damm blandat med kläder vart man än sätter ned sin fot. Hur kommer det sig att jag har blivit så stökig? Jag höll det alltid städat och fint förut. Nu sprider jag grejer runt mig vart jag än går.
Sen hade jag tänkt att - håll i hatten nu - ut och SPRINGA! Eviiiiiiiigheter sen, jag kommer serri decka efter en kilometer. Har inte rört på mig på över en månad, det var min ögonskada som hindrade mig ett tag men nu är allt bra med ögat så nu kan jag sätta igång och träna igen!
Därefter ska jag eventuellt övningsköra, vilket var evigheter sen det också..
Det är det som står på schemat idag, men innan jag sätter igång med städningen ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0