090607

Studenten i fredags. Nästa nedräkning kan börja, TVÅ dagar till Grekland! Lääängtar! Kommer bli dunderskönt!

Har jobbat idag, full ös hela dagen, har aldrig varit med om så mycket folk på en söndag, brukar vara hellugnt på helgerna, men det är kul! Har inte haft tråkigt alls, full rulle hela tiden! Niiiiiiice price dude!
Är ganska trött, virrar omkring som en vilsen höna, borde sova...Ska upp tidigt imorgon eftersom jag ska till ögonläkaren. Förhoppningsvis sista besöket där, jag hoppas verkligen allt fortfarande står rätt till i mitt stackars öööga. Pallar inte med nå trubbel liksom.

Nej, nu ska jag bara borsta gaddarna, sen sova.

Så jävla bra.  (Slänger upp fler bilder imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0