090603

Jag är så jävla skön! Hade sovmorgon till halv tolv idag, vet ni när jag ställde klockan? 06.30. Hahaha. Skön tjej. Nä men asså, det fanns en anledning till varför jag gjorde det, jag ska nämligen jobba imorgon och då börjar jag 05.00 vilket innebär att jag måste gå upp ungefär 03.50, jag måste alltså kunna somna tidigt ikväll för att vara någorlunda pigg tomorrow!

Kom precis hem och sitter och försöker hålla ögonen öppna, är sjukt trött. Vilket är bra, men jag kommer säkert vara as pigg när jag väl ska sova...Brukar va så, hehe. Tänkte försöka sysselsätta mig, om jag sitter kvar i soffan kommer jag garanterat att somna, kanske ska städa rummet? Kom aldrig så långt igår, var skönare att ligga och kolla på tv, hiiiiihhhhhhi. Mamma kommer b.o.k.s.t.a.v.l.i.g.e.n halshugga mig om jag inte städar idag, jag mutade henne med geléhjärtan igår, mohah. (Försenad morsdag present, virrig som jag kan vara ibland hade jag glömt mammas dag i söndags)

Bara att sätta igång och plocka upp alla kläder som ligger på golvet innan jag kan börja dammsuga, måste vara rent och fint tills på fredag! :):):):):):):):):) Den stooora dagen!

~~ 2 dagar till studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0