090602

Vilken tvärvändning...Igår vare 27 grader varmt och strålande solsken, idag regnar det oavbrutet och det är svinkallt, bara 9 grader!! Trodde det skulle bli sommar på riktigt jag, men men så äre. Åker ju som tur är till Grekland om en vecka!! Fan vad jag längtar, jag och bästaste R ska åka iväg en vecka och sola å bada och bara sooooooofta.

Hade bara en lektion idag och på den fikade vi med tårta och saft! Helt klart värt att åka in, för jag var jättehungrig. 
Imorgon har jag en lektion igen och där ska vi också fika, efter det tänkte jag knalla runt lite på stan och shoppa till Grekland, skulle behöva inhandla lite new stuff, linnen och skor t.ex.  

Ligger i soffan och är skit seg, jag ska egentligen städa mitt rum..men jag orkar verkligen inte, jag vill och jag vet att jag borde, men det räcker inte för att få kroppen att röra på sig. Jag har skjutit fram det sen jag kom hem för då var det tennis och de ville jag inte missa, sen fastnade jag framför datorn och nu är det snart Grey's Anatomy, men efter det, då SKA jag move my ass up och städa. Jag måste! (Kommer ju massa folk hit på fredag, sjukt pinsamt om de ser hur ostädat mitt rum är)

~~ 3 dagar till studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0