mucho work

Hejsan hoppsan!

Lite dålig uppdatering under den senaste veckan...har varit mycket jobb och lite tid över till annat.
Idag är jag skit trött, fattade inte vad som hände när väckarklockan ringde imorse, jag var så trött att jag satt på mig trosorna ut och in, märkte det nu när jag kom hem.

Imorgon jobbar jag morgon, 5-12 därefter ska jag eventuellt åka in till stan och köpa nya jobbskor, beroende på hur pigg/trött jag är. Mina jag har nu får jag så sjukt ont i fötterna av, helt galet. Måste firra ett par nya!

Planerna för resten av dagen är inte så många, det som står på schemat är duscha, äta och sova. Börjar ju som sagt 5 imorgon så jag ska sova i tid, sov alldeles för lite inatt och det har resulterat i att jag har stått och gäspat hela dagen.

-Dusch nu!

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Ja uppdateringarna har varit lite si och så på din blogg :P

2009-07-06 @ 15:22:05
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: ida(pipen!)

:)

Du klickar bara på antagningsbesked ett, sen skrollar du bara ned på sidan och ser din sökning, där står det om du är antagen eller inte :)

2009-07-11 @ 13:48:35
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0