090713

Tjaaaaaaaaaaaa!

Wazzz up duuuudee? Hoppas allt är bra med er. Allt är bra med mig, har varit sjuk den senaste veckan, förkyld och så har jag fått en inflammation, men den har jag fått pencillin för så det är på bättringsvägen. Skit drygt, jag har knappt kunna äta för det har gjort så ont. Men som sagt, det blir bättre!

Har mest chillat hemma, var i Örebro förra söndagen och kollade på Örebro-AIK med Tobias familj. Å ikväll är det matchdags igen, AIK-göteborg. Nu ska jag äta frukost, sedan skriva Tack-kort till dom som uppvaktade mig på min studentdag! :) Har köpt en guldpenna! Så nu gäller det att skriva snyggt och inte kladda omkring..


Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

halå Therese:)

Kom du in på sjuksköterskalinjen ? :D

2009-07-19 @ 11:12:09
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: Mirka - livet i Uppsala

Vilken skola tog du studenten ifrån? =)

2009-08-25 @ 00:21:48
URL: http://mirkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0