Varför så lugn?

Satt i soffan och kom att tänka på Palme uppsatsen. Jag känner mig helt cool-lugn, inte alls stressad. Är det inte lite konstigt? Jag menar, det är den svåraste och längsta skrivuppgift jag någonsin haft och någonsin kommer få och jag känner mig inte ett dugg orolig. Men jag kom fram till att jag är sån, jag pluggar som bäst under stress. Det är det enda sättet att få mig 110% fokuserad, och det är då jag gör bra ifrån mig. Därför har jag lagt den helt åt sidan dom två senaste dagarna och tänker ta i tu med den i helgen. PÅ RIKTIGT OCH PÅ FULLT ALLVAR.  

PS. Jag har en känsla av att jag kommer få äta upp dessa ord när jag sitter med skiten upp i halsen på söndag kväll. (Den ska va inlämnad på måndag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0