Träning!

God morgon!

Ställde klockan på 09.00 idag men snoozade till halv 10 ungefär. Är det inte det bästa med helgmornar? Att man kan ställa klockan när man vill och sen mys-snooza fram tills man är beredd att gå upp ur sängen. Wuuuuunderbart! Ställde klockan relativt tidigt för att jag hade tänkt att hinna med en del idag och därför ville jag inte sova bort halva dagen.
Nu klockan 11 ska jag och mamma ner till Form (ett träningsställe) och först lyssna på en föreläsning därefter tänkte vi köra lite på gymmet. Föreläsningen handlar om hur en f.d. bodybuilder la upp sin kost och träning för maxad muskelform. Sånt är jätte intressant tycker jag!

Nu är det frukost tajm för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0