Today is the day!

Yes box, idag ska jag börja jobba upp min kondition/styrka/form. Ska ut och springa lite idag, kommer blir kallt och kommer troligen få ont i både halsen och magen av kylan, men nu är det fanemej slut på bortförklaringar som "det är för halt", "har för mycket att plugga", "kom hem sent från skolan". Visserligen är dessa undanflykter ganska bra anledningar, i alla fall det två förstnämna. Men nej, nu jävlar kör vi! Ska ta med mig frukt och så till skolan också, och dricka massvis med vatten. Jag är lite rolig ibland faktiskt, jag har börjat tagit med mig en vattenflaska till skolan varje dag men jag fyller den aldrig, den bara ligger helt tom och ensam i skåpet tillsammans med mina böcker. Nödvändigt att ens ta med den liksom..

Kollar lite fotboll nu och taggar för löpningen med schööön tagg-musik! Guru Josh Project-Infinity! Den låten funkar i alla lägen ;) Ska fixa något att käka, PASTA, pasta, pasta, ladda med kolhydrater nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0