Sunday - plugg idag.

Känner mig rätt pigg idag! Gick upp vid 10 tiden. Kände att jag inte ville sova bort hela dagen med tanke på att jag måste plugga idag. Och eftersom det alltid tar 2-3 timmar innan jag kommer igång så är det bra om jag stiger upp i hyfsad tid. Jag skulle dock behöva städa mitt rum idag, det ser ut som ett bombnedslag där, kläder, påsar, väskor ligger över hela golvet, man ser knappt golvet. Haha, det är helt täckt med grejer. Jag kanske ska lägga upp dagen på följande sätt;

1. 13.00 - 17.00 Plugga
2. Ca 17.00 Städa
3. Därefter, plugga lite till (Om det behövs). Annars softa resten.

Sitter och zappar lite mellan kanalerna. Jenny och Niclas dunkar Björn Rosenström..haha, ganska roliga låtar faktiskt. Roliga att sjunga med i. Björn Rosenström påminner mig om en gammal vän som heter Emil. När vi var där på middag hos deras familj satt han på pojkarna som busar, och hans mamma blev rasande till en början eftersom det inte var så passande på en middag, men när vi andra började skratta sa hon "lyssnar ni också på sådant tjejer?" och skakade lite lätt på huvudet. Jag och min syster sa med mycket fnitter "nee" Hahaha. OM jag saknar den familjen, synd att vi har tappat kontakten med dom. Våra familjer gjorde allt tillsammans, åkte till fjällen, stöpte ljus, åkte till junibacken/skara sommarland, umgicks på lov och helger. You name it! Har mycket minnen med dom. Dom var verkligen som en extra familj. Yvonne (deras mamma) är min "vuxen-bästis". Världens bästa vuxna människa! Lots of love to that family.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0