090131 - Storstädat

Sicken storstädning, jag slet mig ganska fort från Room Raiders och började städa! Nu blev jag klar. Har hållit på i minst 3 timmar, rensat bland papper och massa krims krams, dammat, dammsugit. Märkte att jag skulle behövt rensa garderoben också men jag kände att jag varken hade tid, lust eller ork till det. Kanske gör det imorgon eftersom jag ändå har tänkt att ha en pluggfri helg. Hur som helst, mitt rum är  i alla fall hur rent och fint som helst nu, känns verkligen att det är städat, sån där fräsch känsla ligger i luften. Hehe.

Nu sitter jag framför Room Raiders igen, sista programet på deras maraton. Därefter ska jag äta något, har inte "hunnit" med att äta någon lunch eller så, men nu är jag sjuuuukt hungrig, funderar på att ta en macka innan middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0