someone who wants to make me dinner?


Då vare helg igen. Skönt skönt. Gick till skolan idag, är typ frisk, jag känner mig i alla fall hur pigg som helst, och jag har fått behålla allt jag har ätit. Eller allt och allt, jag åt en sketen liten potatis till middag igår, men idag fick jag i mig ganska mycket mer. Ris och någon slags gryta. Jag har dock gått och varit lite orolig över att smitta mina klasskamrater och annat folk i skolan. Hoppas inte jag gjort det! Vet inte riktigt hur länge efter man fått "sjukan" som man smittar? Jaja, vi får hoppas på att ingen blir sjuk pga av mig.

Mamma jobbar sent idag, typ till 20, vette sjutton vad hon skulle göra kvar så länge, har aldrig hänt förut. Men aja. Pappa är i Göteborg så det bli till för mig och Jenny att fixa mat själva. Hrm. Blir det mackor eller...? Eller kanske pizza? Usch, jag skäms, är så himla dålig på det här med mat. Riktigt dålig. Den enda jag kan göra är typ makaroner, köttbullar, pytt-i-panna (som man bara värmer i stekpannan) och sånt enkelt.

Vet ej vad jag ska göra ikväll. Inget speciellt, bara ta det lugnt. Kolla på teve, får kika på tablån och se vad den erbjuder. 

             Chokladsuuuuuuuuuuug. ICA sen och köpa center? YES!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0