Scrubs + godissug + wok(?!)

Hello fellows!

Sitter och kollar på på Scrubs, haha himla skön serie alltså. Man kan nog se hur många avsnitt som helst utan att bli uttråkad. 3:an borde göra som 5:an gjorde några dagar efter jul, nämligen köra ett maraton på Scrubs! (5:an körde på vänner, dårå) Men fan vad skönt det skulle vara, ligga på soffan en hel dag och se på Scrubs! Haha, jag är helt såld på serien!
Känner att jag är jävligt godissugen idag, vill ha choklad! Messade Rona och frågade om vi inte skulle gå ner till ICA och köpa lite gudis! Vi tänkte dra en filmkväll ikväll, har några avsnitt kvar av OC så då sitter det verkligen inte fel men en fet godispåse. Hon kommer och hämtar upp mig efter jag har ätit och så går vi tillsammans ner till ICA och handlar.
Juste! Vet ni vad vi ska äta ikväll? WOOOOOOOOK?!?!? Min syster ska tydligen göra någon wok, med kyckling och någon typ av nudlar? Therese är livrädd! Jag äter inte wok, gillar inte när man blandar så mycket olika grönsaker med varandra. Haha...men what the hell, det är väl bara att smaka, i guess. Men jag måste erkänna att jag lite rädd, nästintill vettskrämd! Om jag tycker om det då är ett mirakel.

Ska kolla slutet av scrubs, sen mat ;) hooodieludie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0