Så var det här med samvetet....

Hm vad ska jag säga? Samvetet är inte på topp idag asså! Hoppade över ännu en träning..FYFYFYFYFYYFYF. Precis vad jag inte behöver, med tanke på att jag ska åka Kortvasan på 3 mil om drygt tre veckor! Hörde ni? TRE VECKOR! Det är inte alls långt kvar och Therese har aldrig varit i sämre form. Hahaha. Ni ska veta att jag är medveten om att detta kommer gå helt åt helvete, men jag gör det som en rolig grej. Det är så jag känner, får ta det med en klackspark liksom. Ska dock träna på ordentligt nu, så jag kommer längre än typ 100 m i självaste loppet sen. Hade faktiskt tänkt att ut och springa idag när jag kom hem, men det är ju rena rama isbanorna utomhus, så det blir svårt, kommer halka och bryta benen. Dessutom var det mörkt när jag kom hem vid 5-tiden och det ökar ju riskerna ännu mer för att halka eftersom jag inte ser vart det är sandat och så.

Jajaja. Sitter och kollat på fotboll, Everton-Arsenal, står 0-0 efter 42 minuters spel. Av det lilla jag har sett så är det ingen bra match, funderar på att se en film, är riktigt sugen på att slå igång en rulle och bara somna. Får se hur jag gör, kanske hittar något annat som lockar mer på tv, men först ska jag ta ett "kvällsmål", lite fil och nån macka tänkte jag.

Imorgon efter skolan hade jag och Rona tänkt att gå och fika, men båda slutar sent så vi bestämde oss för att strunta i det. Haha lite smått tråkiga.. men det finns nästan inget värre än att komma hem sent från skolan. Tycker det är sjukt jobbigt, när jag slutar så sent som fyra då är det HEM som gäller, på en gång alltså. Så fort det bara går. Det är en helt annan femma om man har skolarbeten att göra men att hänga på stan och fika, det händer inte ofta att jag stannar för en sådan grej. Haha. Lite knas men that´s the way it is.

Fil och flingor-dags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0