Room Raiders

God morgon!

Idag har jag sovit ut och jag är helt utvilad! Tror jag har sovit i drygt 12 timmar! Otroligt skönt! Har käkat lite frukost och nu sitter jag och kollar på Room Raiders på MTV, faktiskt ett av dom få programen som jag tycker är bra på MTV, Jag tycker dom "My super sweet 16", "next" och allt vad dom heter bara är jobbiga att kolla på. Dessutom är killen som letar igenom deras rum sjukt snygg, haha. Han skulle gärna få komma hem till mig, höhöh. 

Idag ska jag städa mitt rum, verkligen städa, det behövs. En riktig storstädning ska det bli, en makeover. Kanske ska mublera om på en gång, lite variation sådär. Well, vi får se hur mycket tid jag får till städningen för det verkar som det är maraton på Room Raiders idag, haha, not good. 
 


Update
Fuck, I'm screwed. Jag kollade tv-tablån nyss. Kul att Room Raiders håller på ända till kl 18 ikväll. Hahaha jag kommer aldrig kunna slita mig från teven. Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0