Risgrynsgröt

Kom ganska precis hem från skolan. Slutade 12.20 idag, mycket skönt! Knallade omkring på stan en mini pini stund, gick in i max två affärer. Köpte ett par svarta chinos, sjukt sköna brallor det där. Köpte ett par vinröda för nån vecka sen, kommer bli mina favoritbrallor i sommar, utan tvekan! We love chinos! Hehe.

Sitter i soffan och laddar batterierna med risgrynsgröt inför det kommande plugg-helvete jag kommer få dras med idag. Har tänkt att skriva färdigt analysen (I Palme uppsatsen), kan vara skönt att ha den gjord. Jag ska verkligen tvinga mig själv till att göra färdigt den. Eftersom jag troligtvis kommer jobba i helgen så kommer det säkerligen vara så att jag inte kommer orka göra den. Så lika bra att pina sig igenom skiten nu! Jaja, hur som helst så var det sjukt längesen jag åt gröt! Måste varit förra julen, den 2007 alltså. Denna julen åt jag inget, inte ens på julafton...eftersom jag jobbade då. Buhhh. Hahaha jaja, vem i helvete bryr sig om när jag åt gröt sist? Nu slutar jag gagga på om helt onödiga saker och börjar plugga istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0