Pluggdag

Ärligt talat nu, idag ska jag verkligen börja med Olof Palme uppsatsen! Jag kommer ångra mig sen och få ett helvete då istället. Lika bra att ta tag i det nu. Skolan börjar på torsdag och jag hoppas verkligen att den ska vara inlämnad veckan efter, alltså vecka 4. Annars är jag helt screwd. Men jag ska kämpa mig igenom alla dessa böcker jag har lånat om Palme och försöka sammanfatta ihop dom lite. Missuppfatta mig inte nu, jag ska inte läsa igenom ALLA böcker, utan jag tänkte försöker sikta mig in på vissa kapitel och delar. Annars blir det alldeles too much. Kommer aldrig hinna läsa 4-5 böcker på några ynka dagar. Nej nej nej, det är bara att glömma.

Rona gick precis, hon var har och hälsade på en stund innan hon gick vidare till tåget. Fem minuter efter hon hade gått fick jag ett sms där det stod: Min näsa är iskall
HAHAHAHA. Fan vad jag började garva. Det lät så jävla roligt. Jag såg hennes lilla näsa framför mig, helt liten och röd. hahah. Men det är klart flickebarnet fryser, det är ju 15 minusgrader idag igen!! Buuuuuurr! Vilken vinter vi fick helt plötsligt. Och stackars mig som inte kan vara ute och ta del av den. Jag får hålla mig inne i värmen med förkyldnings-helvetet som fortfarande inte har släppt.

Ska göra mig en kopp te och sedan sätta igång med Mr. Palme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0