Pasta Bolognese

Hej på er!

Skönt med lördag, är rätt nöjd med dagen. Pappa kom och väckte mig halv 11, han tyckte väl att det var dags att gå upp då eller nå, haha. Nä han väckte mig för att säga att vi skulle iväg och äta lunch kl 12. Och för att jag skulle hinna äta lite frukost utan att vara proppmätt till lunchen så tyckte han att jag skulle gå upp. Haha pappsi. Kollade på mobilen och såg att jag hade tre missade samtal från jobbet. :| blev livrädd att det hade blivit ett missförstånd i och med att jag ska jobba imorgon, trodde dom hade förväxlat något. Men så var icke fallet, hon hade ringt för att fråga om jag kunde börja en timme tidigare imorgon. Så det var ingen större grej.

Sen åkte vi iväg till min faster och farbror, där min kusin och hans fina barn också var. Lilla Måns som blev helt förälskad i mig i julas hade fått vattkoppor så han var inte så pigg. Stackarn. Fick leka med honom hela juldagen, var helt slut efter det så det var faktiskt skönt att han var sjuk. Om man får säga så...hehe. Gosade med lillasyster Maja istället.
Det bjöds på Pasta Bolognese som min faster tjusigt sa, haha, men det låter ju faktiskt lite mer fancy än köttfärssås och spaghetti. Sen körsbärspaj med vaniljsås och kakor till efterrätt.

När vi sedan kom hem, vilket var runt tre-halv fyra tiden satte jag igång och pluggade direkt! Är stolt över mig själv, jag satt mig inte ens vid datorn för att kolla facebook innan. Bra Therese, du kan bara du vill! Det är förns nu jag sitter vid datorn, och det är första gången för idag, och kl är liksom efter 9! Helt otroligt, jag brukar tillbringa sjukt många timmar framför datorn på en dag. Alldeles för många, och det är jag säkert inte ensam om..Dagens ungdom...Våra ögon kommer bli fyrkantiga snart.


Jag och Måns i julas, läser en traktorbok! Den unge mannen älskar traktorer!

Kommentarer
Postat av: Emil

gruppen heter Antique ;)

2009-01-25 @ 03:55:50
URL: http://eliassson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0