Palla va sjuk....

...IGEN! Dock ingen förkyldning denna gång, istället magsjuka. Tror jag har åkt på vinter kräksjukan. Uuuuääääehk. Inte roligt. Kräktes och så igår men känner mig hyfsat pigg idag ändå. Var helt hängig igår men jag verkar inte ha feber idag, tack och lov. Trodde jag skulle ligga helt däckad idag också, men skönt det. Har dock inte ätit något sen lunchen igår men jag har ingen aptit. Hoppas jag kan gå till skolan imorgon! Vill inte missa så mycket..Hate being away from school. Missade första religionlektion tack vare spyan. Har religion imorgon också så jag vill verkligen kunna gå. Jag försöka äta något och se om jag får behålla det, om jag får det borde jag kunna gå till skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0