Nu så!

Nu har jag äntligen lämnat in samhällsuppsatsen! Feels good! Skönt att koppla bort den och gå vidare in på andra skoluppgifter. T.ex. cancerarbetet som jag ska börja med nu, vilken minut som helst, men också "leka-radioreporter-uppgift" på svenskan och därefter filosofi. I det där radioprogrammet ska vi ta ut en nyhet, (tror jag?), och sedan ska vi spela in det och sen  ska det spelas upp inför klassen hahaha. As kul grej!

Satt med Palme uppsatsen och rättade till saker i sista sekund i biblioteket i skolan, skrev till lite grann och så, om jag inte hade gjort det hade jag ångrat mig, grovt. Men nu är den inne! Och nu finns det ingen återvändo....


Kommentarer
Postat av: pipen

nej det finns det inte;D

2009-01-21 @ 17:52:22
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0