natti natti

Hello fellows!

Snart läggdags för mig, är helt slut även fast jag sov drygt 12 timmar inatt. Men men det är väl bakterierna i kroppen som spökar. Skönt att sova ändå ju! Fan, det där är faktiskt en grej som jag har tänkt på.. Man säger att det är så skönt att sova, men hur kan man egentligen veta det? Egentligen alltså? Man känner ju inget när man sover?...Kanske är det när man vaknar och känner sig utvilad..eller är det när man vaknar tidigt på helgen och vet att man kan sova några timmar till? Hrm...kanske är det då den där sköna känslan uppstår. Jag vet att när jag själv ställer klockan på 05.00 på fredagkväll är det rå skönt att somna om när den ringer på lördagmorgon. DET ÄR SÅ SKÖNT ATT SOMNA OM ATT JAG TROR JAG DÖR! Det är i alla fall de slutsatser jag kan dra av mina egna erfarenheter. Jaja whatever, spelar ingen roll hur mycket jag spekulerar i det för jag kommer aldrig komma fram till ett svar. Inte ett svar som känns rätt för alla "individer" men det där med att ställa klockan extra tidigt på helger funkar definitivt för mig! ;)

Ska kolla "internet-rundan" och sen göra mig en kopp varm oboy och ett par mackor innan jag går och lägger mig!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0