Myskväll

Jag och Rona drog en OC-kväll ikväll, förra veckan började vi kolla på andra säsongen av OC och vi fortsatte kika idag. Har aldrig riktigt gillat den serien men jag fattar inte hur man kan vara så skön som Seth. Hur kan man bli så charmad av en person genom en fucking TV-ruta? Haha, jag hade inte tvekat en sekund om han frågade om vi skulle gifta oss...(ganska osannolikt, men what the hell, man måste ju få fantisera lite granna). Men som sagt vi fixade ihop en mysig kväll med hjälp av lite OC och en stoooor påse chips och lite choklad! =)
Finns nog inget godare än att äta chips och choklad tillsammans, dom smakerna tillsammans MMMMMmmmm. 

                                           Jag och Rona på Nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0