Mästarnas mästare

Idag har jag absolut inte pluggat någonting och det känns verkligen skönt. Ingen stress eller press. Har ingenting att plugga denna vecka och inte nästa heller. Inget som jag vet nu i alla fall, kommer säkert någon feting grej som ska göras till nästa vecka, bara för att jag har sett fram emot att slappna av en vecka nu. Hur som helst, geografi provet idag gick väl sådär, hann inte göra klart alla frågor...Sjukt irriterande, hatar sånt, känns så onödigt när tiden inte räcker till och man vet att man kan göra mycket bättre från sig än att stressa sig igenom dom sista frågorna och bara göra dom halvdant. Nej alltså jag vet fan inte, det var ett sånt prov som jag inte kan säga någonting om. Gick varken bra eller dåligt. Får se resultatet när jag får tillbaka det helt enkelt.

Sitter och kollar på Mästarnas Mästare, skit roligt program tycker jag! Lite likt Robinson och det var ett program jag följde och älskade när jag var mindre. Det här med tävlingar och dueller är skit roligt att kolla på! Ska fortsätta kolla nu, sen blir det eventuellt promenad med Rona, sen dusch, och därefter läggdags! Hehe.

Fan vad jag saknar det här programmet! Mys med familjen
 på lördagkvällar, det var grejer det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0