Mammas tur

Hej allihopa! Det har inte blivit lika mycket plugg som jag hade hoppats på. Har rättare sagt inte gjort ett skit. Har läst igenom filosofin en sketen gång men Palme har jag inte ens haft tankarna på. Eller jo det är klart jag har för det ligger skaver i bakhuvudet hela tiden, men jag har trängt bort dom tankarna. Men lite filosofi har jag i alla fall gjort, alltid något. Ska läsa igenom det en gång till eftersom vi ska diskutera kapitlet i klassen imorgon. Skönt med läxa första dagen, eller........?

Då jag nästan har blivit frisk, endast lite, pytteliiite snuva och hosta kvar, Yippie! Äntligen, äntligen! Hoppas jag blir helt frisk till helgen så kan jag träna! Men istället har mamma fått skiten. Nu är det hennes tur att gå och hosta och ha sig. Stackarn. Förkyldningar är en pain in the ass. Jag hatar dom, och jag är säkert inte ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0