Malta nästa?

God morgon! Vaknade i hyfsad tid idag, typ 11.20, men då ska det tilläggas att jag vaknade kl sju imorse av den förbannade hostan. Jävla förkyldning! Kommer den aldrig försvinna? Man börjar ju undra... Alltså egentligen är det kanske inget farligt men det är bara det att jag inte är van att vara sjuk. Och när jag väl blir sjuk är det endast 2-3 dagar. Det är väl därför allt känns så himla "stort" för mig. Jag har säkert bara åkt på en släng av influensan. Suck..

Jaja.

En av mina tränare har i några månaders tid tjatat på oss att vi ska följa med till Malta för lite semester och kolla in Sveriges VM-kval match mot Malta i september. Vi har haft så mycket att tänka/göra ändå dom här senaste månaderna med fönsterbyten, "renovering" av rum osv, så det dära "tjatet" har gått in genom ena örat och ut genom andra. Men så idag när jag hade ätit frukost frågade jag pappa om vi inte skulle åka med på den där Malta resan ändå! Vi gick in och kikade på internet på flyg och hotell och vips så hade vi preliminärbokat! Så ja, eventuellt blir det Malta nu i september! As kul! I så fall. Skulle verkligen, verkligen vara sjukt roligt! Det är ett gäng som ska åka ner, bland annat min tränare och hans familj. Nej förresten, det är en till tränare som också ska med! Och hans familj. Så det blir två tränare + deras familjer. Sen är det en familj till som ska med, men dom känner jag inte till så bra. Men som sagt, det kommer bli himla roligt om det blir av! Vilket jag tror att det blir :) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0