Is, is och ännu mera is

Usch vad isigt det är ute, vart man än går så får man verkligen se till att hålla tungan rätt i mun! Sakta men säkert tar man sig framåt, tycker mest synd om de äldre. Min farmor håller sig inne såna här dagar för att inte halka, de gör säkert de flesta och det gör dom rätt i. Finns ändå inget roligt att se ute, bara gråmulet, trist väder och is med massor och vatten över så att man blir dyngsur om fötterna. Fast det är klart, inte så roligt att sitta inne i flera dagar och inte göra något heller. Blir nog lite långtråkigt i längden. Stackars stackars.
Är himlans trött på det här skit vädret nu, ge mig sommar!

Imorgon ska vi åka skridskor på gympan, tack och lov är det inomhus i någon av ishallarna så vattnet som brukar ligga som ett litet lager över slipper vi! Wiho. Har geografiprov imorgon, måste plugga mera, mera, mera! Hets hets hets, är lite småstressad, blev inte mycket plugg igår för det var, mot mina förhoppningar, ganska mycket att göra på jobbet ändå...Min plan förstördes alltså. Ska sätta mig och plugga järnet nu istället! C yaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0