Helg!

Okey, hann knappt börja skolan förrän man fick vara ledig igen! Hehe skönt med helg. Ska ta tag i den satans Palme grejen i helgen, ordentligt denna gång. Inte bara sitta och små läsa och sedan tro att jag är jätteduktig.
Kom hem från stan för en stund sen, knallade omkring lite och träffade på Sanna, Viktor och Filip innan jag åkte hem. Hittade en skit fin kofta på MQ! Dom har alltid så fina koftor/tröjor där.

Sitter hemma och dunkar musik för fulla muggar, har kopplat datorn till sorroundljudsanläggnignen. Ska ringa min chef alldeles strax så att han får mitt kontonummer så han kan sätta över lönen ;) hehe

Nu ska jag fortsätta med mitt disco här hemma, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0