Hallelujah!

Hallelujah, Hallelujah, HALLELUUUJAH!! Helt otroligt att jag blev klar med Olof Palme uppsatsen tillsist! Och det har gått bra, hyfsat bra i alla fall. Jag har inte behövt panik skriva idag och det känns skönt. Det värsta är nästan att bläcken i skrivaren håller på ohc ta slut och jag var orolig att det inte skulle räcka, men det gjorde det. Men det syns att på papperna att det är något knas, ibland är det jättestark svart färg och ibland typ grått..haha. Ser inte jätte snyggt ut men det får duga. Kanske skriver ut den på nytt i skolan imorgon om det finns tid.
Men i vilket fall känns det grymt skönt att den är klar nu. Skiter för stunden i om jag har gjort fel, det kommer nog svida hårdare sen.

Ska fixa lite té nu och sen sova! Har kort dag imorgon, slutar tidigt, 12.20. Då är det bara hem och ta tag i nästa skrivuppgift, nämligen canceruppsatsen som ska redovisas och lämnas in på tisdag. Men som tur är är denna inte lika stor och omfattande.

Tea time nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0