Grekiskt

Var meningen att vi skulle äta tacos ikväll, jag kollade i kylen om vi hade allting hemma, men paprika och gräddfil och sånt saknades så jag ringde mamma för att säga vad hon skulle handla. Hon kom hem med kassarna, vi hann inte mer än att packa upp innan pappa kom hem. Han är inte särskilt förtjust i tacos så direkt när han såg taco-kryddorna så sa han "tacos..kan vi inte äta något annat ikväll?" Hahaha, han föreslog att vi skulle beställa hem något istället och då blev det grekiskt. Jag tog en Fileto Kotas, kyckling med tzatsiki. Mycket gott! Det är det ändå jag äter därifrån, alltid, aldrig någon variation från min sida. Hehe.

Nu ska jag borsta gaddarna, sen sova, lääääääääääääänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0