Fysträning och fika på det!

Taggad som tusan! Även fast jag kommer vara sämst..sämre än sämst. Ligger så himla mycket efter så det finns inte. Skön start med fys....jag vet en som kommer ha väldiga problem med att komma upp ur sängen imorgon, kunna gå överhuvudtaget också, kommer ta emot för varje steg jag tar. Kommer vara såååååååååå stel! Kommer bli en sån träningsvärk som sitter i i flera dagar. Haha ouuffF! Men nån gång måste jag börja komma igång eftersom jag ska köra Kortvasan om en månad. Kortvasan är en tredjedel av det riktiga Vasaloppet, alltså "bara" 3 mil..Men det räcker till och blir över ska jag säga er! Kommer nog bli min livs prestations och utmaning. Jag som aldrig åkt längdskidor förut! Hahaha. Men det blir kul! Höhö.

Jag och Sanna var himlans duktiga idag och stannade kvar i skolan ända till 17 och gjorde klart svenskan. Vi ska ta ut ett par nyheter och sammanfatta ihop dom och sedan ska vi göra vårt eget radioprogram. Lite roligt faktiskt, kul att göra nånting annorlunda än att bara sitta och läsa massa texter från 1700-talet typ. Åkte väl därifrån runt kvart i fem eller nått. Är rätt nöjd nu faktiskt, känns bra för sitt eget samvete ;) 

Nu ska jag bege mig iväg till träningen, vi ska fika efteråt =) Vi ska fira lite lätt för att vi gick upp en division. Kommer dock komma hem senare, men hey, vem tackar nej till fika efter ett hårt träningspass? INTE jag i alla fall! =)

Kommentarer
Postat av: idaa

Jag tycker att vi körde på bra;D

2009-01-22 @ 10:52:32
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0