Freeesh air

Jag hade nästan glömt bort hur det kändes att andas in frisk luft. För första gången på 6 dagar var jag ute i mer än 5 minuter. Jag känner mig...ehh typ..fräsh! Eller något i den stilen. Kanske är ren ett bättre ord, hrm "jag känner mig ren" haha nej det lät inte lika bra som fräsh. Så jag känner mig kind of fresh. Jag har alltså varit ute större delen av dagen hos mina kusiner utanför Stockholm. Vid Ingarö. Mysigt ställe! Älskar att vara där, speciellt på somrarna! Jag, pappa och Jonas (jonas är också en kusin) åkte iväg vid elva tiden för att hjälpa min farbror att bära stockar(?), som han skulle hugga ved av. Haha, my uncle is the greatest. Störtskön gubbe. Ni undrar säkert varför han inte kunde göra det själv, men läget är liksom så att han är lite handikappad på ena benet och klarar inte av lyfta och bära sånt själv. Så händiga Therese åkte med och lekte Hulken. Fy fasiken vad tunga dem var! Efter vi var klara åt vi pizza och kollade på hockey. Den pizzan satt fint, för jag var så jäääävla hungrig efter allt slit och släp. Men jag känner mig nöjd, trodde musklerna hade försvunnit och blivit till filmjölk av alltihopa. Det var en liten lättnad, jag menar jag har inte rört på mig ordentligt på mer än två månader! Hörde ni?! Två månader! Skandal. Men tur att skolan kör igång nu om man ser det ur den synvinkeln. Skola=träning. Det är på tiden att jag kommer igång.

Jag sov väldigt illa inatt, somnade inte förrän fem, fast jag gick och la mig vid två så kunde jag inte somna. Så därför tänkte jag faktiskt gå och lägga mig nu. God Natt!

Ps. Sista dagen på lovet imorgon :| crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0