Fredag!

Äntligen fredag! Ska bli underbart skönt med helg, tänker inte göra något speciellt med den, bara chilla järnet. Ska verkligen itne göra ett piss alltså, bara softa. Kanske plugga lite grann men är ytterst tveksam på om jag verkligen ska göra det, är rätt sugen på att ta en "helg-off", inget plugg alltså. Får se, om jag sitter helt sysslolös och har tråkigt kanske man kan ta fram böckerna men inte annars.

Igår var jag faktiskt oerhört duktig, jag gick ut och sprang precis som jag hade sagt, det var lite små halt men det gick hyfsat bra ändå. Sprang inte så långt, kanske 3 km eller något sånt men det räckte bra så! Var ju så pass länge sen jag sprang, så jag är ganska nöjd. När jag kom hem körde jag lite styrka, benböj + 90 grader, armhävningar, mage, rygg. Inte så avancerade och jobbiga övningar i sig men jag är allt lite stel idag. Känner av  ljumskarna och baksida lår från löpningen.

Hrm. Blev lite smått irriterad idag, det är nämligen så att vi har en 2-timmars håltimma innan vår sista lektion, där vi idag skulle ha matchanalys. Vi satt i biblioteket och chillade, jobbade med vår svenska tidningskrönika, försökte sysselsätta oss för att få så lite "dö-tid" som möjligt. När vi sedan kommer till klassrummet fanns det ingen lärare där, vi väntade ett tag och ingen lärare kom, vi väntade ett tag till men det kom fortfarande ingen lärare så tillslut åkte vi hem. Rätt tungt när man hade kunnat vara hemma vid 1-halv 2 om vi hade vetat om det liksom. Jaja, nu är jag i alla fall hemma och det finns ingen anledning till att vara irriterad/arg över det nu! Ska njuuuuta galet av helgen nu!

Som sagt, fredag idag, ska bara vara hemma och kolla på teve, kanske någon film eller så. Börjar blir lite hungrig, tänkte slå mamma en pling och fråga när det blir mat. Om hon ska träna innan hon kommer hem måste jag ta något litet mellanmål för att stilla hungern lite.


Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Jag är imponerad Therese!!

2009-01-30 @ 17:01:17
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0