Fan vad stel...

Skoja inte om att jag har träningsvärk! Så jävla stel, gör ont när jag går, de första stegen efter man har suttit ner är inte roliga och trappor ska vi inte ens tala om! Men i och för sig hade jag inte förväntat mig något annat heller...Drygt två månader utan träning, klart som fan man får träningsvärk efter ett fys-pass. Försöker mjuka upp musklerna med vanlig hudlotion, men ska ta lite "Aloe Heat Lotion" istället, brukar funka bättre. Jättebra när man är skadad, typ sträckningar, muskelbristningar osv. Eller om man bara har ont pga något annat.

Sitter och äter lite mellanmål och lyssnar på musik just nu, funderar på att plugga lite, sen ta ett VARMT bad (allt för att mjuka upp mina stela muskler, fram- och baksida lår är värst, men rumpan känns den med, böööhhhh) efter badet så blir det nog middag och sen därefter ska jag vara mina Ronisen! Filmkväll gissar jag på att det blir, bara softa.



Hette det träningsvärk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0