Ett litet mirakel....eller?

Tjoho!

Ruggit väder ute idag...kom nyss hem från Rona, var inge skönt alls att gå hem därifrån. Men nu är jag i alla fall hemma och jag sitter i soffan och kollar på ZTV. Mycket skönare :-)
Kommer inte bli något plugg för mig idag, kommer inte hinna med det, ska åka iväg till en kompis strax och vara där ikväll. Lite filmkväll. Idag igen. Det har blivit mycket filmkvällar på senaste tiden. Med mycket godis och chips. Haha..hrm, men det är bara mysigt ju.

Juste igår..något riktigt mirakel inträffade nog inte, jag åt woken men plockade bort bambuskotten och det där, så det blev bara kyckling och nudlar för mig! hahha. Men det var as gott det med! Som sagt, jag tycker inte om att blanda så mycket mat tillsammans.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa något lite lätt att käka. Sen sticker jag nog vid 6-7 tiden.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0