Chill prill

Sitter hemma i soffan och tar det mega, mega lugnt. Chillar galet. Man får passa på nu innan skolan börjar för då är det allvar igen. Och Therese ska köra järnet! Sista terminen nu! WOHO. Go go go!
Ska börja läsa boken om Olof Palme och hans utrikespolitik strax och sen vid 9-tiden kommer Rona. Ni vet, vi måste ju gå igenom dagens händelser och skvaller. Haha. Förresten överraskningen jag fick igår var ett  litet kollage! Jättefint! Jag ska sätta upp det tillsammans med kollaget jag fick av Matilda i februari :) Kommer bli lättare att placera dom nu när jag har bestämt hur jag ska ha det i mitt rum, med mublering och så. Har velat vänta med det eftersom det har varit lite fram och tillbaka med den saken. Men nu tror jag att jag har bestämt mig! Och så här har jag aldrig tidigare haft det. Lite ruuligt.

Ska kolla på sporten nu och därefter börja läsa lite om vår tidigare statsminister Olof Palme. Ser fram emot rolig och intressant läsning! Eller inte.................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0