Big Cat Diary

Känns nästan som det är morgon, jag sitter fortfarande med morgonrocken på och jag har inte förflyttat mig från soffan de senaste timmarna. De visar nämligen De stora kattdjurens dagbok på Animal Planet idag! Jag har suttit bänkat sen klockan halv 1 och programmet kommer att pågå till kl 18! WihooOOo. Älskar lejon, riktigt mäktiga djur det där. Skulle vilja ha ett eget som man kan gå ut och promenera och mysa med. Men ja, klart jag inser själv att det inte går men åhh, jag vill ändå ha ett!! Så himla vackra.
Innan jag dör ska jag åka till Afrika på sånt safari, kanske i  Kenya, tilli Masai Mara. Skulle vara en sjuk upplevelse. Det är verkligen något jag måste göra under min livstid.




Annars då..Mja, jag är fortfarande sjuk och febern har kommit tillbaka...Har dock inte jättehög feber men ungefär en grad över det normala. Alltså, drygt 38 grader. Om det inte har skett någon förbättring tills på måndag borde jag nog gå till doktorn. För idag har jag varit sjuk i ungefär en vecka, och jag har knappt blivit bättre alls. Nästan så att det har dykt upp nya symtom varje idag. Sover oroligt på natterna, vaknar flera gånger per natt, vilket jag aldrig gör annars. Imorse vaknade jag runt 6-tiden och hade sjukt, sjukt ont i ena örat och i tänderna(?), de kändes som att två tänder skulle ramla ut, det var jätteömt på just ett ställe där omkring de två tänderna sitter. Helt sjukt.

Ikväll tänkte jag ta det fortsatt lugnt, Rona kommer nog över en sväng och gör mig sällskap, hon hade en överraskning till mig :D:D undra vad det kan vara? Jag har inte en aning! Ska bli spännande att se. Konstigt att hon inte blivit sjuk än, vi har träffats en liten stund varje dag, hon borde ju bli smittad. Men hon får komma hit..på egen risk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0