Back in school!

First day in school. Skoldagen är slut och jag är hemma. Det kändes riktigt skönt att vara tillbaka. Hade ett stort smajl på läpparna när jag kom imorse. Haha, as glad, extra glad att få se alla fina classmates igen. Nästan den känslan man får när man kommer tillbaka efter sommarlovet. Hehe.
 Vi fick sluta tidigare för vår samhälls lektion utgick så jag slutade klockan 1 vilket var skönt. Sitter hemma och tar det lugnt bara. Har flyttat ut min gamla, ruttna dator ut i hallen mellan mitt och Jennys rum för den tog för mycket plats på mitt skrivbord i rummet. Pappa kommer säkert flytta på den sen men det får stå här så länge i alla fall. Medans jag flyttade omkring lite såg jag hur dammigt det var, fy sjutton. Äckligt dammigt, godis papper och påsar överallt. I helgen blir det storstädning av mitt rum! Det är en sak som är säker.

Idag ska jag verkligen bara softa.
Mellanmål nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0