090113

Soft dag idag. Började dagen med idrott och där spelade vi volleyboll. Sen dusch och därefter geografi. Sedan avslutade vi dagen med natur där vi jobbar med olika cancerformer som ska redovisas skriftligt och muntligt  nästa vecka. Jag skriver om bröstcancer, men jag funderar på ändra och skriva om någon form av leukemi istället. Skulle vara roligt att veta mer om just leukemi eftersom min mormor hade det.

Nu sitter jag bara hemma och chillar lite framför MTV, ska göra en fet macka strax och sedan ska jag plugga. Palme, som vanligt, jag lär blir as bra på det här med politik nu när man har fått en inblick i det. Jag menar, i nästa val får ju jag rösta! hhööhö. Har påbörjat analysen, lite lätt sådär, tänkte fortsatta med den idag. Men jag har dock ingen aning om skriver rätt saker på rätt ställen. Känns som jag skriver saker som man inte ska skriva under vissa rubriker. Men men, det får liksom bli som det blir i så fall. Innan jag påbörjade läsandet och skrivande bestämde jag mig för att jag skulle råå sattsa på denna uppsats. Men nu när jag väl satt igång, vill jag bara få den gjord och lämna in den. Få den ur tankarna.

Nu ska jag fixa mellis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0