Valentine's Day

Alla hjärtans dag idag, har jobbat hela dagen. Gick ganska långsamt, pappa hjälpte mig med stängningen så jag kom hem lite fortare. När jag kom hem tog jag med min dator och knallade till Rona på en gång. Nu sitter vi här som två datanördar, med varsin dator i knät och hänger på facebook. Vad annars gör man en lördag kväll liksom? Facebook is the shit ju. Man hittar alltid något spännande som man kan prata om sen. Haha. I alla fall om man är två skvallerkärringar som oss två. Detektiver kan man också kalla oss, gräver och försöker luska ut ALLT, ur minsta lilla grej. Blivande kriminalare, sammanställer listor med alla ledtrådor vi har..Har dock aldrig hänt att vi har "löst fallet", men det kanske komma, förhoppningsvis i det vi håller på med för närvarande. Hohooo.

Som sagt, alla hjärtans dag idag! Många som kom och köpte chokladaskar till flickvän/pojkvän/hustru/systerdöttrar/vänner, aa you name it. Det var till alla möjliga olika i släkten, kul och höra små stories om vilka deras presenter var till. En man, i 60 års-åldern, köpte en chokladask med hjärtan i till sin fru. Han berättade att han hade varit i från sin fru varje år på alla hjärtans dag sen dom var 14 år! Förstår ni? Karln var runt 60 nu, 14 då. 60-14 = 46! 46 år! Galet mycket. Men han köpte med sin choklad och blommor hem till henne! Slutet gott allting gott...(eller nått)

Nu ska vi sova! Godnatt med er, dröm fina drömmar! 

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

jaa happy valentines day:D

2009-02-15 @ 15:52:24
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0