090208- Ur funktion

Hey babes!

Sorry för den dåliga uppdateringen men det är nämligen så att mitt internet hemma fungerar ej. Pappa röck ur en sladd och då pajjade routern. Kul? Nej verkligen inte eftersom jag är i behov av internet för att söka information till min hemtenta.

Jaja, jag har lite bråttom men tänkte skriva lite kort om vad jag har gjort i helgen och så. I fredags var jag hos Rona lånade hennes internet för hemtentan, umgicks lite med henne och Jonas innan jag gick hem därifrån sen, med TUNGA kassar, proppfulla med alla möjliga olika böcker, kartböcker, läroböcker, nationalencyklopedin. Sjukt tungt var det, tur att vi inte bor alltför långt ifrån varandra, för då hade mina armar lossnat från axlarna.

Igår var jag med Julia, Adam och Tomas på AIK:s första träningsmatch för säsongen! Mycket roligt att se AIK igen som har gjort en hel del nyförvärv! Matchen var godkänd, det var ju trots allt bara första matchen.
När jag sedan kom hem hann jag inte plugga mer än nån timme innan min inkorg blev bombad med sms från bl.a. Sanna som ville att jag skulle följa med ut. Satt hemma och hade största beslutångesten, skulle jag följa med ut och roa mig lite eller vara hemma och plugga? Efter många om och men från min sida följde jag med in! Tog med Rona eftersom jag egentligen skulle ha pluggat med henne. Inne i stan träffade vi på Jasmine som också hänkade, vet inte vart hon kom ifrån med hon dök upp från en höger ba. Vi gick iväg och satt oss och tog oss en drink. Blev en lugn kväll, vilket var bra eftersom jag ska åka skidor och plugga aset av mig idag.

Nu är det lunch-tajm, därefter skidåkning, och efter det plugg!
Får se när vi hörs nästa gång, då jag inte vet när mitt internet kommer fungera.

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

hhaha häärlig koll tessan:P nej men vi hade bara en träningsmatch:P

Men bra att du kom ut en bit igår! :)

Vi får hopaps på mer snö så att du kan köra mera! :)

2009-02-09 @ 16:43:44
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0