090210 - Tisdag

Hey there, är hemma från i skolan idag. Känner mig väldigt, väldigt stressad, behöver en day-off innan jag går in i väggen. Har inte känt att jag har kunnat slappna av på senaste tiden, vilket har medfört magont och sömnproblem, inte jättemycket men jag märker ändå av det. Så istället för att gå upp tidigt till skolan, stannade jag kvar i sängen någon timme extra och när jag vaknade läste jag igenom judendomen som vi ska ha prov på på torsdag. Nu alldeles strax ska jag skriva rent min hemtenta, jag hoppas att jag har fått ihop det någorlunda bra i alla fall, känns skit men jag nu får den vara som den är.

Sammanfattningsvis blir det en dag med plugg i "lugn och ro". Kommer inte behöva stressplugga som jag har fått göra om jag hade varit i skolan. Ibland får man göra såhär, att skippa skolan alltså..Har dock lite dåligt samvete men what the hell. En dag, kom igen....

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

THEEERESEEE!! JAG FICK MVG PÅ UPPSATTSEN!!!!!

2009-02-12 @ 17:07:25
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0